Dobrý den, v případech jako je ten Váš, vždy záleží na tom, co je písemně podepsáno. Pokud Vám zástupce developera něco pouze ústně přislíbil za účelem Vás jen uklidnit, tak se pak na toto velmi těžce odvolává, když písemně je sjednáno něco jiného nebo tam není uvedeno vůbec. Taktéž to je zřejmě i ve Vašem konkrétním případě, neboť pokud ještě nedošlo k finálnímu předání bytu a příslušný developer měl prostor na stavební úpravy, tak si následně v dokumentaci tyto patřičné úpravy pochopitelně zohlednil. A pokud se tuto dokumentaci zavazuje předat až po podpisu kupní smlouvy, tak záleží bohužel jen na jeho dobré vůli, pokud a zda vám ji předá dříve. Zde zřejmě došlo k chybě v komunikaci s developerem, který Vám skrze svojí zástupkyni včas nesdělil chystanou změnu, z jejíž důsledku Vám nastaly uvedené komplikace s umístěním kotle v kuchyni. Nicméně za pokus nic nedáte a zkusil bych toto reklamovat, neboť pokud u toho, kdy jste se bavili o umístění kotle, bylo více osob, lze v krajním řešení případného sporu jejich výpovědi použít i u soudu, čemuž se jistě bude chtít developer vyhnout a raději Vám vyjde vstříc.